Poczta Polska rozwija współpracę z siecią Żabka.

Poczta Polska udostępniła w całej sieci sklepów Żabka możliwość nadawania przesyłek oraz pilotażową opcję zwrotu towarów kupionych online w Answear.com – podała w środę w komunikacie Poczta Polska.

“Od kilku lat rozwijamy sieć punktów odbioru, których chcemy mieć 20 tys. do końca 2022 roku. Punkty te, takie jak sieć sklepów Żabka, stają się miejscem, w którym klienci mogą wygodnie wysłać paczki. Tę opcję rozwijamy wspólnie z Żabka Polska Sp. z o.o.” – podkreślił, cytowany w informacji PP, dyrektor zarządzający pionem sprzedaży w Poczcie Polskiej Artur Więckowski.

 

Jak podano, Poczta ma 13 tys. 600 punktów odbiorów przesyłek.

 

Przypomniano, że przesyłki Poczty Polskiej w sklepach Żabka można odbierać już od 2017 roku. Ale oprócz odbioru przesyłek, istnieje także możliwość ich nadawania poprzez serwis https://paczki.zabka.pl/ – zarówno z opcją dostawy pod wskazany adres, jak również z opcją odbioru w wybranym sklepie z tej sieci. Przesyłkę można opłacić online, a następnie zanieść do sklepu Żabka.

 

Zdaniem dyrektora ds. sprzedaży i rozwoju usług w Żabka Polska Przemysława Tomaszewskiego konsumenci coraz częściej korzystają z zakupów online. “Potwierdza to rosnące zainteresowanie możliwością odbioru przesyłek w sklepach naszej sieci – w 2020 roku w sklepach Żabka obsłużyliśmy kilkadziesiąt procent więcej paczek niż w ubiegłym roku. Klienci doceniają wygodę i możliwość szybkiego odbioru czy nadania paczki podczas codziennych zakupów w swoim osiedlowym sklepie, blisko domu” – wskazał.

 

Operator dodał, że od niedawna Poczta Polska wraz z Żabką oraz partnerem PointPack wprowadziła pilotażowy projekt zwrotu towarów kupionych online. Pierwszym partnerem biznesowym Poczty Polskiej, który skorzystał z kompleksowej opcji wysyłek i zwrotów towarów poprzez sieć Żabka jest Answear.com – multibrandowy sklep internetowy.