Pociąg znacznie szybciej się rozpędza i znacznie szybciej zwalnia, dzięki czemu jeszcze bardziej skróci się czas podróży. Lewitowanie nad torami oznacza, że maszyna nie dotyka szyn, dzięki czemu nie tworzy się tarcie, a to z kolei sprawia, że znacznie zmaleją koszty eksploatacji i konserwacji
Jeździ nawet 600 km/h i… nie dotyka szyn. W Chinach zaprezentowano prototyp superszybkiego pociągu kolei magnetycznej
Jest komfortowy, jeździ nawet 600 km/h i… nie dotyka szyn. Na targach inteligentnego transportu w Hangzhou w Chinach zaprezentowano prototyp superszybkiego pociągu kolei magnetycznej.
![](https://ipolska24.pl/wp-content/uploads/2019/12/6efe-THUMBNAIL_000009-2.jpg-1170x650.jpg)
![](https://ipolska24.pl/wp-content/uploads/2019/12/6efe-THUMBNAIL_000009-2.jpg-1170x650.jpg)