PRCH: branża centrów handlowych potrzebuje nowej strategii na czas po pandemii

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) i cała branża potrzebują nowej strategii, która przyczyni się do szybkiej odbudowy sektora po pandemii – uważa prezes PRCH Jan Dębski. Dodał, że branża mierzy się z dotkliwymi skutkami pandemii. “Nasza organizacja i branża potrzebują nowej strategii, która odpowie na wyzwania stojące przed sektorem handlu, przyczyni się do jego szybkiej […]

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) i cała branża potrzebują nowej strategii, która przyczyni się do szybkiej odbudowy sektora po pandemii – uważa prezes PRCH Jan Dębski. Dodał, że branża mierzy się z dotkliwymi skutkami pandemii.

“Nasza organizacja i branża potrzebują nowej strategii, która odpowie na wyzwania stojące przed sektorem handlu, przyczyni się do jego szybkiej odbudowy po pandemii oraz sprawi, że głos branży zostanie usłyszany” – powiedział, cytowany w środowym komunikacie, prezes PRCH Jan Dębski. Jak zaznaczył, „branża centrów handlowych mierzy się z dotkliwymi skutkami pandemii i konsekwencjami decyzji o kolejnych lockdownach”.

Za stworzenie nowej strategii rady będzie odpowiadał między innymi powołany we wtorek nowy dyrektor zarządzający PRCH, którym został Krzysztof Poznański, menadżer z blisko trzydziestoletnim doświadczeniem w zarządzaniu firmami, operacjami i sprzedażą.

Poznański będzie współodpowiedzialny za stworzenie i realizację strategii działania oraz dalszego rozwoju Polskiej Rady Centrów Handlowych. Do jego obowiązków będzie należała współpraca z członkami oraz partnerami stowarzyszenia, reprezentowanie interesów branży na arenie krajowej i międzynarodowej oraz zarządzanie operacyjne organizacją.

“Jako organizacja będziemy musieli w kolejnych miesiącach sprostać wielu wyzwaniom. Jestem jednak głęboko przekonany, że jako sektor oraz organizacja wyjdziemy z obecnej sytuacji znacznie silniejsi. Do naszych głównych zadań będzie należało wypracowanie rozwiązań, które pomogą w ograniczeniu konsekwencji restrykcji wprowadzanych w związku z pandemią, szybkim powrocie branży na ścieżkę wzrostu i silne wsparcie właścicieli, zarządzających oraz najemców centrów handlowych” – podkreślił, cytowany w komunikacie, Poznański.

Polska Rada Centrów Handlowych jest stowarzyszeniem not-for-profit, zrzeszającym ponad 200 firm działających w branży miejsc handlu i usług.(PAP)