Księża tankują z rabatem
W ciągu trzynastu lat Lotos wydał ponad 2 tys. kart rabatowych diecezjom Kościoła katolickiego. Z kart Lotos Biznes korzysta także kilkanaście branżowych związków zawodowych – informuje portal tvn24bis.pl.
Lotos poinformował serwis tvn24bis.pl, że pierwsze umowy z diecezjami zostały przejęte wraz z bazą klientów od sieci Esso, którą gdański koncern kupił w 2005 r., a następnie współpraca była systematycznie rozszerzana. Koncern nie chciał ujawnić wysokości rabatów, ale zapewnia, że jest ona zgodna z matrycami rabatowymi, podlega audytowi i wiąże się z wolumenem zakupów poszczególnych klientów.
W przypadku paliw rabaty wynoszą od kilku do kilkunastu groszy, a w przypadku niektórych towarów i usług jest to 10-15 proc. Poziom rabatów wynika z kalkulacji potencjału sprzedażowego, uwzględniane jest także otoczenie konkurencyjne.
Na stacjach Lotosu tańsze paliwo kupuje również kilkanaście branżowych związków zawodowych, m.in. służb mundurowych, przemysłu chemicznego czy branż związanych z motoryzacją i transportem. Prowadzone są rozmowy z kolejnymi organizacjami związkowymi.
Spółka Lotos oferuje jednolite stawki rabatowe dla każdego związku. Użytkownicy związkowych kart Lotos Biznes otrzymują rabaty – od kilku do kilkudziesięciu groszy – za każdy litr paliwa standardowego (Pb95, ON, LPG) lub paliwa premium Lotos Dynamic (Pb98, ON), a także 10-proc. zniżkę na produkty z menu Cafe Punkt, zakup olejów i płynów do spryskiwaczy oraz 15-proc. zniżkę na usługi myjni.