PolskaZmiana listy Miejsc Obsługi Klientów e-TOLL od 1 października 2022 r.

Zmiana listy Miejsc Obsługi Klientów e‑TOLL od 1 października 2022 r.

Zdecydowana większość użytkowników systemu e-TOLL wybiera kontakt online poprzez Internetowe Konto Klienta (IKK).
Z tego względu od 1 października 2022 r. wyłączone zostanie 80 stacjonarnych Punktów Dystrybucji systemu e-TOLL.
Zmiany w sieci obsługi stacjonarnej związane są też z relokacją dwóch Punktów Dystrybucji.

Zmiana listy Miejsc Obsługi Klientów e-TOLL od 1 października 2022 r.

Analiza liczby użytkowników obsługiwanych w stacjonarnej sieci Miejsc Obsługi Klienta systemu e-TOLL oraz ilości transakcji realizowanych przez te punkty, wykazała wyraźny spadek zainteresowania korzystaniem z takiej formy obsługi. Zdecydowana większość użytkowników systemu e-TOLL wybiera kontakt online poprzez Internetowe Konto Klienta (IKK).

IKK ma wiele zalet, pozwala użytkownikom samodzielnie zarządzać swoimi rozliczeniami  i danymi pojazdów w systemie. Usługi są dostępne online przez całą dobę.

Szczegółowe informacje na temat sposobów rejestracji w systemie e-TOLL i korzystania z IKK opublikowane są na stronie etoll.gov.pl

Relokacja dwóch Punktów Dystrybucji

Ponadto w nocy z 30 września na 1 października br. nastąpi relokacja dwóch dotychczasowych Punktów Dystrybucji w sieci Miejsc Obsługi Klienta. Zamknięte zostaną punkty:

  • Stacja LOTOS w Szczecinie przy Szosie Stargardzkiej 22 G.
  • Stacja LOTOS w Gdyni przy ul. Kontenerowej 2.

Natomiast od 1 października br. usługi e-TOLL będą dostępne w stacjach paliw:

  • Stacji BP w Warszawie przy ul. Puławskiej 417.
  • Stacji BP w Gdyni przy ul. Hutniczej 15A.

Pełną listę Miejsc Obsługi Klienta znajdziesz na stronie etoll.gov.pl w zakładce Obsługa Klienta.

Wybrane dla Ciebie