ŚwiatWalka o telewizory w supermarkecie w Sao Paulo. “Ceny są u nas nadal za wysokie”

Walka o telewizory w supermarkecie w Sao Paulo. “Ceny są u nas nadal za wysokie”

Klienci jednego z supermarketów w Sao Paulo stoczyli walkę o telewizory przy okazji “czarnopiątkowej” wyprzedaży. Do determinacji klientów ze zrozumieniem odnosili się pracownicy sklepu

Walka o telewizory w supermarkecie w Sao Paulo. “Ceny są u nas nadal za wysokie”

W Brazylii jest jeszcze wiele do zrobienia. Ceny powinny być niższe, towary obłożone mniejszym podatkiem, a sklepy można by lepiej zorganizować - powiedziała sprzedawczyni Solange Nunes.

Masowe wyprzedaże pod hasłem Black Friday pierwszy raz zorganizowano w Brazylii w 2010 roku. Szybko zyskały popularność w kraju, w którym mimo zmniejszenia odsetka ludzi żyjących w skrajnym ubóstwie (wg Banku światowego z 24,9 proc. w 2003 do 8,7 proc. w 2015 roku), nadal występuje duże rozwarstwienie społeczne.

Wybrane dla Ciebie