Lifestyle„Dodaj 20 cali” i zobacz sport w nowej odsłonie. Wystartowała kampania promująca telewizory QLED i Neo QLED

„Dodaj 20 cali” i zobacz sport w nowej odsłonie. Wystartowała kampania promująca telewizory QLED i Neo QLED

„Dodaj 20 cali” – pod takim hasłem wystartowała najnowsza kampania Samsung, promująca modele QLED i Neo QLED 2021 o większych przekątnych ekranu. Telewizory te świetnie sprawdzą się m.in. podczas oglądania transmisji sportowych, pozwalając przeżywać emocje wielkiego formatu. Działania obejmują kanały digital, social media oraz PR.

„Dodaj 20 cali” i zobacz sport w nowej odsłonie. Wystartowała kampania promująca telewizory QLED i Neo QLED

Kampania „Dodaj 20 cali” zachęca do odkrywania możliwości wielkoekranowych telewizorów QLED i Neo QLED. Większy ekran, to jeszcze więcej emocji, doświadczeń i spektakularnych efektów. Dzięki Super Dużym TV najlepsze sportowe wydarzenia przeniosą się wprost do naszego salonu, pozwalając wciągnąć widzów w sam środek akcji. Jeżeli dodamy do tego niezwykle realistyczne kolory i przestrzenne brzmienie, kibice doświadczą równie intensywnych emocji, jak podczas oglądania turniejów piłkarskich ze stadionowych trybun.

Dlatego, jeśli bierzemy pod uwagę wymianę telewizora na nowszy, warto wcześniej przeanalizować, czy w domowym salonie nie zmieściłby się jednak większy ekran. Zwłaszcza, że aż 98 proc. konsumentów, którzy kupili Super Duży TV (czyli taki o wielkości 75” i większej), byli bardzo zadowoleni ze swojego wyboru[1]. Ponadto z danych firmy Samsung wynika, że 8 na 10 konsumentów dokonało zmiany ekranu na większy.

Głębia kontrastu i dźwięku

Cechą charakterystyczną telewizorów QLED jest 100% Natężenie Kolorów, które odkrywa żywe, zapierające dech w piersiach barwy. Technologia Quantum Dot wypełnia obraz miliardem odcieni kolorów, które będą intensywne niezależnie od jasności. Bezpośrednie Strefowe Podświetlenie zadba o to, aby każdy detal był niezwykle wyraźny, wydobywając głęboką czerń i biel. Ponadto Szeroki Kąt Widzenia sprawi, że każde miejsce przed ekranem będzie równie doskonałe, a tym samym kibicowanie w gronie znajomych stanie się jeszcze bardziej komfortowe. Pora dnia oglądanych piłkarskich spotkań także przestaje mieć znaczenie. Funkcja Adaptacji Obrazu reaguje na panujące dookoła warunki i cały czas reguluje jasność, dzięki czemu użytkownicy mogą swobodnie cieszyć się perfekcyjnym obrazem także podczas popołudniowego meczu.

Z kolei telewizory Samsung Neo QLED 8K i 4K stanowią idealną synergię wysokiej jakości obrazu i dźwięku, dzięki której widzowie doświadczą jeszcze bardziej realistycznych wrażeń podczas oglądania transmisji wydarzeń sportowych, filmów czy w trakcie gry. Technologia Quantum Mini LED sprawia, że podświetlenie jest kontrolowane lepiej niż kiedykolwiek. Kluczową rolę w procesie poprawy wyświetlanych treści odgrywa także potężny Procesor Neo Quantum 8K lub 4K, który analizuje odtwarzane treści i przy pomocy inteligentnego skalowania pozwala cieszyć się jakością jak najbardziej zbliżoną do 8K lub 4K.

Perfekcyjne brzmienie to zasługa systemu odpowiednio rozmieszczonych głośników w telewizorach QLED i Neo QLED oraz funkcji Dźwięku Podążającego za Obiektem. Wszystkie modele są także kompatybilne z soundbarami z Q-serii. Za sprawą funkcji Q-Symphony dźwięki płynące z obu urządzeń zostaną zsynchronizowane, zapewniając jeszcze bardziej wzmocnione i wciągające brzmienie.

Kampania promująca nowe telewizory QLED i Neo QLED potrwa do 13 czerwca 2021 roku. Za część kreatywną oraz materiały graficzne odpowiadają agencje K2 oraz VML&RY, za spoty reklamowe – agencja K2, zaś za działania PR – agencja d*fusion communication.

Wybrane dla Ciebie