PolitykaPrezes Polskiej Fundacji Narodowej wyjaśnia cel kampanii billboardowej

Prezes Polskiej Fundacji Narodowej wyjaśnia cel kampanii billboardowej

Akcja ma dotyczyć reformy sądownictwa. PFN zapewnia, że ma ona charakter czysto informacyjny i nie jest związana ze sporem politycznym.

Prezes Polskiej Fundacji Narodowej wyjaśnia cel kampanii billboardowej

Prezes Polskiej Fundacji Narodowej, podczas dzisiejszej konferencji prasowej, odniósł się do informacji na temat billboardów, jakie mają się pojawić na ulicach Warszawy. Polska Fundacja Narodowa ma być odpowiedzialna za prowadzenie kampanii.

Cezary Jurkiewicz podkreślał, że celem działalności PFN jest dbanie o dobry wizerunek Polski. Czlonkowie PFN jednak, aby mogli budować polską markę poza granicami kraju, muszą najpierw ten wizerunek zacząć budować w Polsce.

Kampania prawdy o stanie sądownictwa i kampania rzetelnej informacji o tym, czego dotyczą zmiany, to jest nasz cel i nasze najważniejsze zadanie. Chcemy zapewnić, że kampania ma charakter czysto informacyjny. Nie jesteśmy po to, by brać udział w bieżącym, politycznym sporze. Traktujemy więc argument o tym, że to jest kampanii partyjna, jako całkowicie nieuprawniony. - Cezary Jurkiewicz, prezes PFN
billboardpfnpis
Wybrane dla Ciebie