ŚwiatBiedronka zaliczyła poślizg na Słowacji. Znamy szczegóły

Biedronka zaliczyła poślizg na Słowacji. Znamy szczegóły

Jeronimo Martins, właściciel popularnej sieci dyskontów "Biedronka", rewiduje swoje plany ekspansji na Słowacji. Pierwotne zamierzenia zakładały uruchomienie pierwszych pięciu sklepów jeszcze w bieżącym roku. Jednakże, jak informują słowaccy menedżerowie marki, otwarcie zostanie opóźnione do pierwszego kwartału 2025 roku. Proces rekrutacji pracowników do sklepów i centrów dystrybucyjnych jest już w toku, a część z nich otrzymuje szkolenia w Polsce.

biedronka
biedronka
Źródło zdjęć: © pixabay | ipolska24.pl

Zgodnie z informacjami przekazanymi przez słowackich dziennikarzy, Jeronimo Martins Słowacja napotkało trudności związane z dostosowaniem się do lokalnych wymogów prawnych oraz z kompletowaniem zespołu pracowników. Te wyzwania doprowadziły do przesunięcia daty otwarcia pierwszych placówek.

Rozpoczęcie działalności sieci detalicznej w nowym kraju to proces wymagający starannego przygotowania. Od negocjacji z dostawcami, poprzez logistykę dostaw, aż po spełnienie lokalnych regulacji prawnych – wszystkie te elementy muszą być dopracowane. "Biedronka" podkreśla, że opóźnienie jest jedynie korektą kalendarzową, mającą na celu zapewnienie sprawnego wejścia na rynek słowacki.

Słowaccy pracownicy sieci przeszli szkolenia w Polsce, a Jeronimo Martins Polska nie ujawnia na razie dokładnej liczby sklepów, które zostaną otwarte w pierwszej fali ekspansji. Słowaccy dziennikarze wskazują na siedem lokalizacji.

"Biedronka" rozpoczęła już kampanię reklamową na Słowacji, edukując konsumentów o znaczeniu marki, która pomimo różnic językowych, zachowa swoją polską nazwę. Firma stosuje również strategię motywacyjną dla swoich polskich pracowników, oferując im atrakcyjne warunki za czasową relokację na Słowację.

Wybrane dla Ciebie