Szefowa KAS dla PAP: uruchamiamy program “Klient w centrum uwagi KAS”
Krajowa Administracja Skarbowa uruchamia program „Klient w centrum uwagi KAS” – poinformowała PAP szefowa KAS Magdalena Rzeczkowska. Przewidziano m.in. rozbudowę usług elektronicznych, np. wizytę w urzędzie skarbowym będzie można umówić przez system e-rezerwacje.
Zaznaczyła, że administracja wychodzi naprzeciw wyzwaniom jakie przynoszą obecne czasy.
W ramach tych czterech obszarów KAS chce zrealizować działania, które w krótkiej perspektywie mają przynieść wymierne korzyści zarówno podatnikom jak i pracownikom KAS.
Dodała, że projekty realizowane w ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS” będą prowadzone przez zespoły złożone z ekspertów zarówno z urzędów skarbowych, izb administracji skarbowych, jak i z centrali. Rzeczkowska zapewniła, że będą oni kierować się potrzebami klientów i wewnętrznymi potrzebami KAS.
Ponadto, wprowadzone zostaną szkolenia z „prostego języka”, aby podwyższyć standardy obsługi w każdym z punktów kontaktu z klientem.