PolskaSzefowa KAS dla PAP: uruchamiamy program “Klient w centrum uwagi KAS”

Szefowa KAS dla PAP: uruchamiamy program “Klient w centrum uwagi KAS”

Krajowa Administracja Skarbowa uruchamia program „Klient w centrum uwagi KAS” – poinformowała PAP szefowa KAS Magdalena Rzeczkowska. Przewidziano m.in. rozbudowę usług elektronicznych, np. wizytę w urzędzie skarbowym będzie można umówić przez system e-rezerwacje.

Szefowa KAS dla PAP: uruchamiamy program “Klient w centrum uwagi KAS”

Celem programu +Klient w centrum uwagi KAS+ jest budowanie lepszego doświadczenia podatnika w oparciu o digitalizację i automatyzację procesów, zaawansowaną analitykę, procesowe podejście do usług, jednolite orzecznictwo oraz rozwój pracowników i funkcjonariuszy KAS - wyjaśniła szefowa KAS.

Zaznaczyła, że administracja wychodzi naprzeciw wyzwaniom jakie przynoszą obecne czasy.

Dlatego ważne jest dla nas lepsze zrozumienie potrzeb i problemów klientów. Program opiera się na czterech filarach: zadowoleni klienci, zintegrowane usługi IT, rozwój kompetencji pracowników i funkcjonariuszy, efektywność operacyjna - poinformowała.

W ramach tych czterech obszarów KAS chce zrealizować działania, które w krótkiej perspektywie mają przynieść wymierne korzyści zarówno podatnikom jak i pracownikom KAS.

Obszarem, od którego rozpoczynamy jest rozbudowa usług elektronicznych, które będą nowoczesne i przyjazne a zarazem ułatwią pracę i kontakt z klientem. Pomogą na przykład umówić wizytę w US dzięki systemowi e-rezerwacje, który obecnie testowany jest w urzędach skarbowych województwa podlaskiego i województwa wielkopolskiego - tłumaczy szefowa KAS.

Dodała, że projekty realizowane w ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS” będą prowadzone przez zespoły złożone z ekspertów zarówno z urzędów skarbowych, izb administracji skarbowych, jak i z centrali. Rzeczkowska zapewniła, że będą oni kierować się potrzebami klientów i wewnętrznymi potrzebami KAS.

Zaproponujemy pracownikom i funkcjonariuszom także nowe podejście do zarządzania kadrami - zapowiedziała.

Ponadto, wprowadzone zostaną szkolenia z „prostego języka”, aby podwyższyć standardy obsługi w każdym z punktów kontaktu z klientem.

Wybrane dla Ciebie