Zapachowe wesela, to nowy trend na 2017 rok

Wesele jest dla młodej pary bardzo ważnym dniem. Każdy chciałby, żeby ten dzień zapadł w pamięci zarówno zaproszonym gościom, jak i młodym nowożeńcom. Firmy organizujące przyjęcia weselne prześcigają się w nowych trendach i pomysłach, aby ten wieczór został na długo w pamięci przybyłych gości.

W dzisiejszych czasach raczej nic już nie powinno zaskoczyć – były już wesela na Antarktyce, pod wodą, a w ostatnich miesiącach jeden z bogatych oligarchów rosyjskich wyprawił swojemu synowi wesele, na którym zagrał Sting i Jennifer Lopez.

Rosyjski miliarder Michaił Gucerijew urządził dla swojego syna Saida wesele z udziałem światowych gwiazd. Według rosyjskich mediów, mogło go to kosztować ponad 20 mln euro.

Dla młodej pary zaśpiewali Sting, Jennifer Lopez, Enrique Iglesias, Beyonce i Ałła Pugaczowa. Na imprezę zostało zaproszono 600 osób, a prezenty dostawali nie tylko nowożeńcy, ale także goście. Zamówiona z Francji suknia ślubna kosztowała kilkadziesiąt tysięcy euro i ważyła 25 kilogramów.

Kwota, jaka została wydana na wesele, jest tajemnicą. Według ukraińskiej TV “24 Kanał”, Jennifer Lopez zarobiła za występ 1 mln euro, Sting 1,5 mln euro, Enrique Iglesias 500 tys. euro, inne gwiazdy otrzymały po ok. 200 tys. euro.

Ale nawet na tak bogatym weselu nie mieli usługi, która od niedawna weszła na polskie salony – aromatyzacja odpowiednim zapachem. Pewna młoda para z Poznania zażyczyła sobie, żeby pałac, w którym będą wyprawiać wesele został wypełniony zapachem ulubionego perfum, a dokładnie chodzi o zapach Miracle.

rzeczywiście wpłynęło do nas zapytanie od młodej pary, która w przyszłym roku bierze u nas ślub czy zgodzimy się wypełnić pałac zapachem perfum

informuje Magdalena Kubiak manager Pałacu w Wąsowie

Pani Magdalena nie zdradziła nam jak, ani za ile taka usługa będzie można wykonana.

Naszej redakcji udało się skontaktować z firmą scent-art.com, która posiada urządzenie umiejące wypełnić dowolnym aromatem prawie każdą powierzchnię. Przedstawiciel firmy scent-art.com, pan Robert Jarek opowiedział o bardzo trudnych i ciekawych aromatyzacjach, które realizowali już w tym roku. Stadion Miejski Inea w Poznaniu, park obok CH Stary Browar, jak i największa hala targowa w Polsce o powierzchni 150 tys m2 to tylko nieliczne ze zleceń, jakie zrealizowała firma scent-art.com w ostatnich miesiącach.
Czy taki trend się przyjmie? Czy zapach rzeczywiście ma tak duży wpływ na nasze uczucia? A może chodzi tylko o prestiż?

Naukowcy już od dawna badają jak zapach wpływ na nasze odczucia. Raczej wszystkim dobrze się kojarzy zapach porannej kawy, czy ulubionego ciasta z dzieciństwa. Nie wątpliwie dobranie odpowiedniego aromatu do rodzaju przyjęcia jest dużą odpowiedzialnością, bo co dla jednego jest przyjemne, dla drugiego już takie nie musi być.