Mercure with fashion
8. września, podczas wielkiej gali Mercure Fashion Night połączonej z rozdaniem nagród Polskiej Akademii Mody, w hotelu Mercure Poznań Centrum spotkali się przedstawiciele świata mody, kultury i biznesu, aby podziwiać najpiękniejsze kolekcje nagrodzonych polskich projektantów.
Mercure Fashion Night to cykl wydarzeń, których celem jest promowanie polskich projektantów i lokalnej kultury dzięki łączeniu mody ze sztuką użytkową i designem. Zapoczątkowany w 2016 roku projekt obejmuje unikalne pokazy mody w Polsce, Czechach i na Węgrzech.
Polska Akademia Mody to istotna dla Poznania i całego kraju organizacja, promująca polską modę i projektantów od blisko 30 lat, przyznająca prestiżowe nagrody – Złote i Srebrne pętelki. W DNA marki Mercure zakorzeniona jest współpraca z instytucjami ważnymi dla regionu, w którym zlokalizowane są hotele marki, dlatego współpraca z PAM jest czymś naturalnym.
Wydarzenie było okazją do pierwszego oficjalnego wystąpienia Aleksandry Giersz, która 6. września zdobyła tytuł Miss Earth Poland i będzie reprezentować nasz kraj na światowym finale Miss Earth na Filipinach. Towarzyszyli jej organizatorzy polskiej edycji konkursu – Łukasz Czarnecki i Francys Barraza Sudnicka.
Nagrody Polskiej Akademii Mody
Mercure Fashion Night by Gala Nagród Polskiej Akademii Mody w Poznaniu to jedno
z najważniejszych wydarzeń modowych w Polsce. Organizatorzy po raz kolejny nagrodzili najlepszych polskich projektantów, zarówno tych młodych, jak i zasłużonych dla polskiej sceny modowej, którzy zaprezentowali publiczności swoje kolekcje.
Wśród uhonorowanych projektantów znaleźli się: Julia Knop (Srebrna Pętelka), Just Unique i Hannah Hanna Bieńkowska (Złota Pętelka). Statuetkę Złotej Super Pętelki za wyjątkowe zasługi dla polskiej mody otrzymał Maciej Zień. Statuetka Top Moda uhonorowała kolekcję Vicher. Kapituła wyróżniła również Złotą Pętelką i prestiżowym Medalem Labor Omnia Vincit Towarzystwa im. Hipolita Cegielskiego – Barbarę Chwesiuk – właścicielkę i główną projektantkę marki Bialcon. Statuetki Marka na Topie – za wspieranie mody w Polsce – otrzymali: OSM Czarnków i Press Service. Poznaliśmy również najlepszych Kreatorów Mody Fryzjerskiej (Magdalena Kwiatkowska i Mariusz Nowacki) i Mistrza Wizażu 2018 (Olaf Tabaczyński).
Patroni medialni i goście
Wydarzenie zgromadziło blisko 250 gości – klientów, partnerów biznesowych Mercure, a także przedstawicieli Le Club AccorHotels, przyjaciół Polskiej Akademii Mody, media oraz gwiazdy ze świata kultury i sztuki. Była to okazja, aby zaprezentować zgromadzonej publiczności hotel Mercure Poznań Centrum po kolejnym etapie modernizacji.
Patronatem mediowym wydarzenie objęły redakcje fashiobusiness.pl, Moda w Polsce, Nasz Głos Poznański, Telewizja STK, Magazyn Poznański Prestiż oraz portale: codziennypoznan.pl oraz ipolska24.pl.
O Mercure
Sieć Mercure grupy AccorHotels zaprasza do wyjątkowych, inspirowanych lokalnie hoteli. Mercure to jedyna marka hoteli klasy średniej, która łączy siłę międzynarodowej grupy z bezkompromisowym podejściem do jakości oraz ciepłą atmosferą hoteli osadzonych w lokalnej społeczności. Hotele Mercure prowadzone przez entuzjastycznych hotelarzy goszczą podróżujących w celach biznesowych i turystów w wielu miejscach świata. Mercure to ponad 770 hoteli w 61 krajach, idealnie usytuowanych w centrach miast, nad morzem lub w górach.
Grupa AccorHotels to światowy lider w dziedzinie obsługi podróżnych i związanego z tym stylu życia oraz cyfrowych, innowacyjnych rozwiązań, oferujący wyjątkowe przeżycia w ponad 4300 hotelach, resortach i rezydencjach, jak również w ponad 10 000 ekskluzywnych prywatnych rezydencjach na całym świecie.