Beyonce wraz z marką Adidas zaprojektowała kolekcję sportowych ubrań

Gwiazda muzyki pop wypuściła nową linię ubrań sportowych Ivy Park, która powstała we współpracy z marką Adidas. Kolekcja nie jest adresowana tylko do kobiet, znalazły się w niej ubrania i buty, w których ćwiczyć mogą także mężczyźni.

“Zainspirowało mnie to, że widziałam wielu mężczyzn, którzy nosili na treningach ubrania z wcześniejszej, adresowanej przecież dla kobiet, linii Ivy Park” – powiedziała Beyonce w styczniowym wydaniu “Elle”.

Gwiazda przekonuje w wywiadzie dla tego pisma, że neutralne genderowo kolekcje ubrań mają też pewne przesłanie – uczą doszukiwania się tego, co nas łączy, a nie dzieli. “Zaryzykowałam i bardzo cieszy mnie to, że kolekcja została tak dobrze przyjęta” – dodała, zachęcając i innych, by w podejmowaniu życiowych decyzji mieli odwagę zaufać własnej intuicji.

W skład zaprojektowanej przez piosenkarkę linii wchodzą buty, odzież (kombinezony, bluzy, szorty) i akcesoria. Wiodącymi kolorami są: bordo, biel i pomarańcz. Wcześniejsza, damska linia Ivy Park pochodzi z 2016 roku.

Dla Adidasa, który od lat walczy z hegemonią marki Nike na amerykańskim rynku, to kolejna próba poszerzenia rynków zbytu. Stąd dyktowana marketingowymi potrzebami współpraca z gwiazdami takiego pokroju jak Pharrell Williams czy Kanye West. (PAP Life)